کتاب بازاریابی محتوا

زمان خواندن 1 دقیقه

به تازگی بحث‌های زیادی در مورد محتوا و بازاریابی محتوا مطرح شده است تا اندازه‌ای که آن را «پادشاه و فرماندهی بازاریابی در دهه‌ی حاضر می‌نامند».

به راستی محتوا چیست؟
از کجا باید کسب‌وکارها محتوا به دست بیاورند؟
کپی کنند یا تولید کنند؟
چگونه می‌توان محتوا تولید کرد؟
آیا بازاریابی محتوایی نوعی خاص و جدید از بازاریابی است؟
به واقع این نوع بازاریابی چرا به وجود آمده است؟
برای چه کسب‌وکارهایی مفید است؟

نویسندگان: علیرضا امیدوند – ثریا بخشایی

صفحه‌ی رسمی کتاب در سایت Good Reads

خرید نسخه الکترونیک از:  فروشگاه اپلیکیشن کتاب‌خوان طاقچه

امتیاز شما به این مطلب: 
۰

امتیاز شما :

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دکتر علیرضا امیدوند، دارای مدرک DBA با گرایش فناوری‌های مالی (FinTech) از دانشکده تجارت و بازرگانی دانشگاه تهران، دانشجوی دکترای مدیریت تکنولوژی با گرایش انتقال فناوری و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات با گرایش سیستم‌های اطلاعاتی پیشرفته.
1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی رایانامه شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *